Snelle levering
Persoonlijke klantenservice
Scherpe prijzen
Inloggen
Winkelmandje

Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen

Ik krijg bericht dat mijn bestelling is vertraagd

We doen altijd ons best om je bestelling nog dezelfde dag te versturen. Soms kan het echter iets langer duren, vooral als het product niet direct beschikbaar is. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren met verse planten vanwege seizoensinvloeden. We proberen de vertraging tot een minimum te beperken en houden je op de hoogte als er sprake is van vertraging.

Wat is de levertijd?

Als je een bericht hebt ontvangen dat je bestelling is verzonden maar nog niet hebt ontvangen, kan het enkele dagen duren voordat deze bij je aankomt, vooral als het via normale post wordt verzonden. Voor zendingen naar Nederland en België wordt de bestelling meestal de volgende dag geleverd, maar voor andere landen kan het tot twee weken duren. Als je bestelling als pakket is verzonden, heb je een Track & Trace code ontvangen om de levering te volgen.

Ik krijg bericht dat mijn bestelling is vertraagd

We doen altijd ons best om je bestelling nog dezelfde dag te versturen. Soms kan het echter iets langer duren, vooral als het product niet direct beschikbaar is. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren met verse planten vanwege seizoensinvloeden. We proberen de vertraging tot een minimum te beperken en houden je op de hoogte als er sprake is van vertraging.

Mijn bestelling is onvolledig, er ontbreekt een product.

Als je bestelling niet compleet is, neem dan contact met ons op en vermeld het ontbrekende product en de hoeveelheid. We zullen ervoor zorgen dat het ontbrekende item zo snel mogelijk wordt nagestuurd.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, laten we je het juiste artikel zo snel mogelijk toesturen. In sommige gevallen kunnen we een alternatief aanbieden als het bestelde artikel niet meer beschikbaar is. Neem in dat geval contact met ons op.

Heb ik garantie op het ontvangen product?

Je hebt recht op garantie zoals wettelijk is bepaald. Als er een probleem is met het ontvangen product, laat het ons dan weten en we zullen het zo snel mogelijk oplossen.

Beschikbaarheid product: Ik wil een product bestellen, maar ik kan alleen een e-mailadres bij het product achterlaten. Wanneer kan ik een product bestellen?

Als een product niet beschikbaar is, kun je je e-mailadres achterlaten en sturen we je een melding zodra het weer op voorraad is. Zaden en ander assortiment zijn het hele jaar door beschikbaar, maar sommige producten zijn seizoensgebonden.

Waar kan ik mijn klantgegevens terugvinden?

We hebben geen accountfunctionaliteit, dus je moet je gegevens bij elke bestelling invoeren. Als je informatie nodig hebt over je eerdere bestellingen, neem dan contact met ons op.

Kan ik een catalogus ontvangen per post?

We hebben geen papieren catalogus. Je kunt ons volledige assortiment bekijken op onze website.

Ik heb een grote bestelling, kan ik korting krijgen?

Neem contact met ons op voor mogelijke kortingen bij grote bestellingen.

Waar kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je e-mailadres achterlaten op de homepage om onze nieuwsbrief te ontvangen. Als dank ontvang je een kortingscode.

Waar kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief staat een link om je af te melden.

Stuurt u de bestelling ook naar landen als: Martinique, La Réunion, Nieuw Caledonië, Canada, Amerika?

Helaas versturen we geen bestellingen naar deze landen.

Wat zijn de verzendkosten per bestelling?

Bekijk de verzendkosten per land op onze pagina Verzending & Retouren.

Wanneer zijn de verzendkosten gratis?

Bekijk het minimale orderbedrag voor gratis verzending op onze website.

Via welke pakketdienst wordt mijn pakket verzonden?

We gebruiken PostNL voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar het buitenland wordt een partner van PostNL gebruikt.

Ik wil mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen. Waar kan ik dat aangeven?

Je kunt een ander afleveradres opgeven tijdens het bestelproces

Ik wil graag mijn bestelling afhalen, kan dat?

Bestellingen worden verzonden via PostNL. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op te halen bij een PostNL-locatie.

Kan ik de bestelde producten ook personaliseren?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden voor personalisatie te bespreken.

Waar kan ik plantinstructies vinden?

Bekijk onze uitgebreide plantinstructies op de website.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt online betalen via verschillende methoden of per bankoverschrijving.

Na het afronden van mijn bestelling kom ik terug in de webshop, maar mijn winkelwagentje is leeg. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen?

Maak je geen zorgen! We hebben je bestelling ontvangen en zullen deze verwerken zodra de betaling is ontvangen.

Ik wil graag een factuur met BTW specificatie ontvangen, kan dat?

Laat het ons weten als je een factuur met BTW specificatie nodig hebt en we sturen deze naar je per e-mail.

Kan ik op rekening kopen?

Voor bestellingen vanuit Nederlandse bedrijven is betalen op rekening mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Kunnen jullie ook zaden leveren in kiloverpakking of in nog grotere hoeveelheden?

We verkopen voornamelijk zaden in kleinverpakkingen, maar voor sommige soorten hebben we ook kiloverpakkingen beschikbaar.

Hoe groot zijn de planten als ik deze ontvang?

De diameter van de pot varieert tussen de 9 cm en 13 cm. De daadwerkelijke hoogte van de plant kan variëren gedurende het seizoen.
Snelle levering
  Persoonlijke klantenservice
  Scherpe prijzen

Winkelmandje

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen